אני מתחילה כיתת חינוך חדשה, חיפשתי הרבה רעיונות לשיעורי חינוך, אני אוהבת לגוון ולא לחזור על שיעורי חינוך שעשיתי גם אם זו לא אותה כיתה.
חיפשתי באתר סופרטי'צר רעיונות להיכרות ומצא חן בעיני הרעיון של כף יד, חיפשתי עוד קצת על מערך השיעור ומצאתי גם באתר של משרד החינוך פירוט:
כף היד שלי
- נחלק לכל תלמיד/ה ציור של כף יד או נבקש מהתלמידים לצייר את כפות הידיים שלהם.
- במרכז כף היד הם יכתבו: מה אני אוהב/ת?
- נכתוב מגוון קטגוריות אפשריות על הלוח: דמות, מאכל, מקום בארץ/בעולם, תחביב, סרט
- כל תלמיד/ה מתבקש/ת להשלים את התשובה לכל קטגוריה על אצבעות כף היד האישית.
אני אחלק להם מראש כפות ידיים כדי שיהיה אחיד וכדי שלא ייקח זמן לצייר, אני לא מכירה אותם עדיין ולא יודעת מה רמת שיתוף הפעולה. יש קישור לכף יש באתר של משרד החינוך. בנוסף אדפיס כף יד ימין וכף יד שמאל, שיהיה להם לבחירה (זה גם יוסיף לשיחה אחר כך, מדוע בחרו בכף יד מסויימת, האם זו היד הדומיננטית).
הם יכתבו את שמם במרכז ותאריך הלידה ולאחר מכן על כל אצבע יכתבו אפשרויות מתוך קטגוריות אפשריות. אני מתלבטת אם לבחור מראש 5 או לבחור כמה ולתת להם את הבחירה לאילו קטגוריות להתייחס.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה