מבוסס על מערך השיעור של תל"י
בחרתי להתמקד השנה בפורים במגילת אסתר, חיפשתי כמה רעיונות ובסוף בחרתי להתמקד ברובד הרגשי בהתבסס על מערך השיעור של תל"י.
תחילה נדבר על הדמויות במגילה
כותבת על הלוח את הדמויות
לאחר מכן מחלקת לתלמידים את ההיגדים השונים בנוגע לדמויות והם צריכים להתאים את ההיגדים לדמות המתאימה.
לאחר מכן חלוקה לקבוצות לפי הדמויות וההיגד של כל דמות (4 קבוצות)
כל קבוצה מקבלת דמות והיגד והם צריכים למצוא דוגמאות מהסיפור איך זה בא לידי ביטוי
לכתוב הכל מסודר על בריסטול
בחרתי להתמקד השנה בפורים במגילת אסתר, חיפשתי כמה רעיונות ובסוף בחרתי להתמקד ברובד הרגשי בהתבסס על מערך השיעור של תל"י.
תחילה נדבר על הדמויות במגילה
כותבת על הלוח את הדמויות
לאחר מכן מחלקת לתלמידים את ההיגדים השונים בנוגע לדמויות והם צריכים להתאים את ההיגדים לדמות המתאימה.
לאחר מכן חלוקה לקבוצות לפי הדמויות וההיגד של כל דמות (4 קבוצות)
כל קבוצה מקבלת דמות והיגד והם צריכים למצוא דוגמאות מהסיפור איך זה בא לידי ביטוי
לכתוב הכל מסודר על בריסטול
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה