יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
בית ספר קדם - ראשי תיבות של קהילה דמוקרטית. בביה"ס יש רק 30 משפחות ויש 100 ילדים, מגיל 3 עד גיל 18.
מה מיוחד בביה"ס? שהוא בית ספר דמוקרטי ואפשר לעשות שם הכל, חוץ מזה שאסור להרביץ. חוץ מזה מותר הכל. רק אסור אלימות. אם אני לא רוצה להיכנס לשיעור – אני לא נכנסת ואף אחד לא יגיד לי להיכנס.
המקצוע שאני הכי אוהבת: שיעור אנגלית, כי יש מורה מאוד נחמדה, אבל הכי אני אוהבת בבי"ס להכין ארטיקים. לוקחים פרי, סוחטים, שמים במקפיא לכמה שעות ואז יוצא לנו כזה מזלג ארטיק.
המורה שאני הכי אוהבת: בקי, המורה לאנגלית, שהיא גם אמא של גאיה, חברה שלי. אני אוהבת אותה כי אנחנו משחקים בשיעור. אני אוהבת שמשחקים בזמן הלימודים.
שיעורי בית: אני עושה בעצמי וגם עוזרים לי.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

התלמידים בוחרים מה ללמוד ואיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה