יום שני, 11 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

בית ספר שקמים-מעוז בשדרות. בכיתה שלי יש עוד שני בנים מהקיבוץ שלי. 
מה מיוחד בביה"ס שלי? הכי מיוחד שבביה"ס שלי יש פעילות כישרונות צעירים. בהתחלה כל אחד אומר למורה לתנועה איזה כישרון הוא רוצה להראות ואז יש חזרות עד החזרה הגנרלית של כולם יחד ואז אנחנו מופיעים לפני כל בית הספר. 
השיעור שאני הכי אוהב: מדעים, כי אני אוהבת את המורה ואת השיטה שהוא מלמד. הוא מתחיל את השיעור עם ניסויים יפים ואחר כך כותב על הלוח ומסביר ואז עושה משימה על הנושאים שהוא מלמד. 
המורה האהובה עלי: זיוה, המורה לתנועה, כי אני אוהבת את המקצוע הזה ואת איך שהיא מדברת. 
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שיתנו קצת כיפיות לילדים ואת זה יש לנו הרבה בבית הספר שלי, כי המורים כיפיים ובהפסקות יש הרבה משחקים. המנהלת מאוד נחמדה ובחגים יש הפסקות פעילות. 
בהפסקות: אני משחקת עם חברות, למשל קלאס, חממות ומדי פעם אנחנו גם מסתובבות ומדברות, יושבות בבית העץ שבנו לנו ומשחקות שם. 
אוהבת ללמוד? כן. 
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? אי אפשר, כי בבית ספר שלי יש את השיטות הכי כיפיות ופעילות שיכולות להיות בבית ספר. 
שיעורי בית: לא נותנים לנו כמעט שיעורי בית, רק אם לא מסיימים בבית הספר, אז משלימים בבית.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

שיטות הלימוד בבית הספר, מה שהילדה מתארת על המורה למדעים, ניסויים והסברים מעניינים מושכים את התלמידים וגורמים להם להתעניין בחומר הנלמד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה