יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
בית הספר שלי: בית ספר פסגות בישוב יראון. 
מה מיוחד בביה"ס שלי? לומדים בו קצת אחרת. למשל, הכיתה שלנו מעורבת (בגילאים) ואנחנו לא כל כך הרבה ילדים. יש לנו כזה לא הרבה שולחנות והם לא מסודרים לפי סדר. אין מקומות קבועים. 
המקצוע שאני הכי אוהב: שפה, כי אני ממש טובה בזה. 
המורה האהוב עלי: מיכל, שמלמדת חשבון ולפעמים גם שפה, כי אם זה קשה לי או משהו כזה, היא אומרת לי שאני לא חייבת לעשות את זה ופעם הבאה. 
אוהבת ללמוד? כן. 
שיעורי בית: לפעמים אני מכינה בעצמי ולפעמים עוזרים לי.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

כיתה מעורבת גילאים, כי לא תמיד הגיל עומד בקשר ישיר עם רמת ההבנה של הילד. אולי כדאי לשקול לשים את התלמידים לפי רמת הבנה ולא גיל. זה רעיון שצריך לחשוב עליו ולפתח אותו, וגם כמובן לבדוק האם זה באמת מועיל לטווח הרחוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה