יום שבת, 9 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

בית ספר בן גוריון באופקים. אני אוהב את בית הספר שלי. ההורים שלי מסיעים אותי לבי"ס ואני מצליח להיכנס בעצמי מהשער לכיתה. שם יש לי יש לי סייעת צמודה, שעוזרת לי להוציא דברים מהילקוט ולשחק כדורגל בהפסקות. אני מצליח לכתוב בעצמי, אבל בשיעורי ספורט לא יכול לרוץ הרבה ולא יכול לקפוץ.
המקצוע שאני הכי אוהב: השנה היה לנו שיעור דרבוקות. אהבתי את זה כי לומדים לתופף וכי אני אוהב את המוזיקה שאפשר להפיק מהדרבוקות. אני אוהב מאוד גם שיעור ספורט, כי אנחנו עושים כל מיני משחקים ממש כיפיים ואני אוהב לעשות את החימום שאנחנו עושים, אבל לא כל מה שעושים בחימום אני מצליח לעשות. יש דברים שממש כואב לי. כפיפות בטן אני מצליח לעשות קצת. קשה לי להרים את הראש. למדנו גם לעמוד על הראש ואני מצליח, אבל צריך קצת עזרה. הסייעת שלי עזרה לי. 
מועצת התלמידים: בתחילת השנה היתה הצבעה כיתתית למועצת התלמידים. הסתובבנו בבית הספר והכנו שלטים. הייתי בטוח שאני לא אבחר וקרה בדיוק משהו אחר. מאוד שמחתי כשנבחרתי וסיפרתי להורים כשחזרתי הביתה, אבל גם קצת פחדתי כי אולי לא יאהבו את מה שאני עושה ולא יבחרו אותי בפעם הבאה. אני אוהב להיות במועצת התלמידים. כל הילדים שם מאוד נחמדים אלי ואני יכול להשקיע לטובת בית הספר וזה משמח אותי. הכי אני אוהב לארגן הפסקות פעילות. אני מגיע לחדר של המורה לספורט ובוחר משם משהו שנוכל לעשות איתו פעילות. 
בהפסקות: לפעמים אני משחק כדורגל, אבל קשה לי, כי אני לא יכול להגן על עצמי בגלל שאני איטי, אז אני מפחד לחטוף כדור לפרצוף. אני משחק הרבה במשחקי לוח/קופסה שהביאו לכיתה. 
המורה האהובה עלי: המחנכת שלי, רינה, כי היא מאוד נחמדה. 
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם יצליחו לחנך ילדים כמו שצריך ולעזור גם לילדים שלא רוצים ללמוד - ללמוד כל מיני דברים ולהתקדם. 
אוהב ללמוד? כן. אני אחד התלמידים הכי חכמים בכיתה, כי אני מצליח להקשיב בשיעורים ויש לי ציונים מאוד טובים. 
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? אם הלמידה תהיה בצורה כיפית, בכל מיני פעילויות. למשל, משחקים, חידונים.
שיעורי בית: יש לי הרבה, כי לפעמים אני דוחה שיעורי בית שיש לי בגלל התחביב שלי ואז זה מצטבר. בדרך כלל אני מכין בעצמי ולפעמים ההורים עוזרים לי.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

את התשובה שלו לשאלה איך יהיה יותר כיף ללמוד, אין ספק שמשחקים, חידונים ועוד מפעילים את התלמידים וגורמים להם להיות מעורבים יותר בחומר הנלמד ולהראות עניין בשיעור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה