יום שישי, 8 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

בית הספר בכר באבן יהודה. אנחנו ביחד באותה כיתה.
זהר: אני אוהבת את בית הספר כי יש לי בו הרבה חברים וכיף בו ויש מורות נחמדות.

יחד באותה כיתה:
זהר: זה כיף כי אנחנו יכולות לשחק יחד בהפסקות.
עדי: לפעמים זה כיף ולפעמים לא, כי כשאנחנו הולכות להוציא את הדברים מהמגירה אז אנחנו תמיד מתווכחות ומתעצבנות כי היא מפריעה לי או שאני מפריעה לה, כי המגירות שלנו קרובות. אבל לפעמים זה גם כיף. למשל, כשאני שוכחת משהו והיא מביאה לי.

המקצוע שאני הכי אוהבת:
עדי: גינה אקולוגית. למשל, היום היינו צריכים להוציא חול מבקבוקים ולהכניס אותם למריצה ואז כשהמריצה מתמלאת לוקחים אותה למחזור. יש גם בריכת דגים ואנחנו מנקים ממנה את הירוקת.
זהר: דרמה, כי אפשר לעשות כל מיני הצגות ולשחק. עושים כיף.

המורה האהובה עלי:
עדי: גלית, המחנכת שלנו כי היא גם מצחיקה וגם המחנכת שלנו, אז אין מה לא לאהוב.
זהר: אירנה, שלימדה אותי בכיתה א'-ב'. אני אוהבת אותה כי היא מורה נחמדה וכיפית.

מה הכי חשוב שיהיה במורים?
עדי: שילמדו טוב ויהיו מצחיקים והכי חשוב, בכל פעם שמישהו לא מביא ציוד, לתת לו עוד הזדמנות.
זהר: שהם יהיו נחמדים וכיפיים.

אוהבת ללמוד?
עדי: כן, אני מאוד אוהבת.
זהר: דֶי, קצת. אני לא אוהבת לפעמים כשקשה לי בשיעורים.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד?
עדי: אם כל הילדים בכיתה היו חברים שלי.
זהר: שיהיה יותר זמן מגרשים והפסקות.

שיעורי בית:
עדי: אין הרבה. רק למי שלא מספיק ואני בדרך כלל מספיקה בכיתה.
זהר: לפעמים אני מכינה שיעורים לבד ולפעמים אמא עוזרת לי

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

לתת לתלמידים הזדמנות לשפר את ההתנהגות ולא ישר לתת עונש
שיהיה לתלמידים כיף ללמוד אם כולם יהיו חברים בכיתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה