יום רביעי, 6 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET

קישור לכתבה - http://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4803604,00.html

ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:


בית הספר שלי

בית ספר יובלי הנגב בגבעות בר. אני נוסע לשם בהסעות.

מה מיוחד בביה"ס שלי? הוא גם בית ספר ירוק, כמו הקיבוץ שלי. יש שם קומפוסטר וגם פחי נייר ופחים רגילים.

למה חשוב להיות ירוק? כי ככה אני עוזר לדורות הבאים. צריך לשמור על הסביבה כדי שהדורות הבאים יוכלו גם הם ליהנות מהסביבה.

המקצוע שאני הכי אוהב: גם ספורט נחשב? אז קודם ספורט ואז חשבון.

המורה האהובה עלי: דורית, שהיתה המחנכת שלי בשנה שעברה, כי היא היתה נורא נחמדה ולא צעקה הרבה. היא לימדה וכל הזמן סיפרה בדיחות.

מה הכי חשוב שיהיה במורים? את הידע, כי בלי הידע אנחנו לא נלמד.

אוהב ללמוד? לא כל כך.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? כמו שהמורה שלי למדעים עושה וגם המחנכת שלי עכשיו. הן ממש גורמות לנו לעשות דברים. למשל, כשאנחנו לומדים על חשמל, אנחנו ממש בונים דגם חשמלי או שכשהיינו צריכים לעשות "בילוי נעים" (לכתוב על אתר בילוי), המורה הדגימה לנו ואפילו התקשרה לאתר תוך כדי השיעור.

שיעורי בית: לפעמים אני מכין לבד ולפעמים עוזרים לי.

********************************************************************************************************

מה כדאי לקחת מהכתבה?

שכדאי ורצוי להמחיש לתלמידים את חומר הלימוד, הדבר עוזר לעניין אותם והם גם מרגישים קרבה לחומר הנלמד כי הם לא נדרשים רק להקשיב אלא גם מפעילים אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה