יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
בית ספר גבעול, בית ספר דמוקרטי בגבעת אולגה. 
מה מיוחד בביה"ס שלי? יש אצלנו שיעור מוזיקה, שאפשר לבחור איזה כלי שרוצים בכל פעם שנרצה לנגן ושיעור תפירה, ששם אפשר לבחור איזו תפירה שנרצה ויש הרבה אפשרויות שאפשר לתפור. אפשר להפסיק באמצע ולתפור משהו אחר וזה ממש כיף. אני בינתיים תופרת כרית קשה. אפשר גם לעצור, לצייר קצת ולעשות כיף. 
בית ספר דמוקרטי זה... בית ספר שהוא לא כמו בית ספר רגיל. זה בית ספר שעושים בו קצת שעשועים, כמו למשל שיעורים כיפיים והפסקה ארוכה ואפשר לעשות שם כיף חיים. אני בחרתי את המערכת שלי, יחד עם המורות שלי, אבל אז יש לי מערכת שאני חייבת ללכת לשיעורים שבה. אם לא בא לי ללכת לשיעור מסוים, אז אני הולכת בכל זאת כי אני חייבת, אבל אז אני נזכרת כמה כיף שם. 
השיעור שאני הכי אוהבת: תפירה וקרקס. אנחנו עושים שם תעלולים. אני הכי טובה בקביים. 
המורה האהובה עלי: סול, המורה לתפירה והמורה רן לקרקס. אני אוהבת את סול כי היא תופרת והיא עדינה, היא חמודה וחברותית. 
מה הכי חשוב שיהיה במורים?לדעת איך כיף איתם, איך אפשר לעשות איתם שעשועים, איך לשחק איתם, איך להיות איתם. 
אוהבת ללמוד? כן, מאוד.
שיעורי בית: אני מכינה לבד בבית, במחשב. שולחים את זה באופק מטח.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

התלמידים בוחרים את המערכת שלהם, נראה לי אידיאלי מאוד, התלמידה בוחרת מה היא רוצה ללמוד, וכך היא לומדת מה שמעניין אותה ומה שהיא אוהבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה