יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
אני לומדת בבית הספר האנתרופוסופי בבאר שבע. כדי להגיע לביה"ס אמא מסיעה אותי לישוב מיתר ומשם יש הסעות לבאר שבע. עד כיתה א' הייתי בחינוך ביתי ואהבתי הרבה יותר להיות עם אמא בבית, מאשר ללכת לביה"ס. אני לא אוהבת את ביה"ס ולא רוצה בכלל ללמוד. הייתי מעדיפה לרכוב על סוסים.
מה מיוחד בביה"ס שלי? אנחנו לומדים הרבה יותר תוך כדי משחקים וכיף. למשל, כשאנחנו לומדים אות, אז אנחנו לא רק כותבים אותה, אלא גם מציירים אותה, מכינים אותה מבצק או יוצרים אותה בתנועה. יש אצלנו הרבה סיפורים ושירים והרבה עבודת ידיים, כמו ציור, סריגה, מלאכה, נגינה ואוריתמיה (אומנות תנועה). שפות כמו אנגלית וערבית אנחנו לומדים תוך כדי תנועה ושירים ודיקלומים.
המקצוע שאני הכי אוהבת: מלאכה. אנחנו מכינים למשל מסרגות. כל אחד מקבל שני מקלות והוא צריך לשייף אותם, לחדד אותם ולשים בסוף חרוז.
הכי אוהבת בביה"ס: לשחק בהפסקות. אני משחקת עם החברות שלי, כליל ותמר.
המורה שאני הכי אוהבת: לָהִי, כי היא לא כועסת אף פעם.
יהיה לי יותר כיף ללמוד אם...יהיה בבית הספר שלי חוג סוסים.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

לומדים תוך כדי משחקים, לימוד חוויתי ומהנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה