יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
אני לומדת בבית הספר האנתרופוסופי יאנוש קורצ'ק בבאר שבע.
מה מיוחד בביה"ס? אנחנו שרים יחד הרבה. מתחילים את הבוקר בנגינה בחליל. כל הכיתה מנגנת. אנחנו מדליקים נר, מברכים את היום, את הבריאה, את הטבע. בתחילת היום המורה עובר בין הילדים אחד אחד, מסתכל לכל ילד וילדה בעיניים, מחזיק לה את היד. יש בבית הספר גם הרבה אומנות, הרבה מוזיקה. אני דווקא אוהבת את בית הספר.
המקצוע שאני הכי אוהבת: ערבית, כי זה כיף ולפעמים המורה מספרת לנו סיפור בערבית וצריך לצייר משהו מהסיפור. אני חושבת ששיעור טוב הוא שיעור שגם משחקים בו. יש מורים שממש לא מבינים במשחקים ואצלנו בסוף השיעור יש איזה חמישה משחקים.
המורה שאני הכי אוהבת: המחנכת שלי, לירון, כי אני רוב הזמן איתה. פשוט אני אוהבת אותה.
מה צריך בשביל להיות מורה טוב? מורה צריך להיות מישהו שמבין במשחקים, שהוא בן אדם טוב, שהוא אוהב ויש לו שכל.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

עוסקים הרבה באומנות, ציור, מוזיקה. זה נחמד ויכול לחבר את הילדים ללימוד בצורה שונה מהרגיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה