יום רביעי, 6 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי


בית ספר גיבורי ישראל. אני לא מגיעה לכל השיעורים, כי אנחנו מתאמנות הרבה שעות על הפסנתר ובהחלקה על הקרח ואם היינו בכל יום בבית הספר לא היה לנו מספיק זמן להתאמן. כל בוקר אנחנו קמות בחמש ונוסעות לחולון להחליק על הקרח עד תשע. אנחנו מגיעות לבית הספר רק ב-10:00. בימי שלישי אנחנו בכלל לא באות לבית הספר, כי אין כל כך שיעורים חשובים שם. אנחנו משלימות אחר כך את החומר שלמדו בכיתה ויש לנו מורות פרטיות שבאות ללמד אותנו בבית.

המקצוע שאני הכי אוהבת: ספורט, אנגלית וחשבון.

המורה האהוב עלי: ארנון, שמלמד אותי ספורט, כי הוא אף פעם לא צעק עלי וכי הוא מורה כיפי. וגם אהרון, שמלמד אותי אנגלית, שגם הוא ממש כיפי. למשל, במקום לצעוק על כולם "יאללה, כולם, תוציאו מחברת", הוא אומר את זה מצחיק כזה ובשקט ואנחנו מוציאים.

מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם לא יצעקו, אלא יגידו את הדברים מצחיק, כמו המורה אהרון.

אוהבת ללמוד? כן, אבל אני לא ממש אוהבת שפה.

שיעורי בית: אין הרבה ואני מכינה עם אמא או אבא ולפעמים לבד.

*********************************************************************************

מה כדאי לקחת מהכתבה?

לא לצעוק על התלמידים! תנסו לדבר אליהם, פחות להרים את הקול, זה עושה לרוב את העבודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה