יום שישי, 8 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 

בית ספר קיבוצי עומרים, במועצה איזורית מגידו.
שחר: זה בית ספר ממש גדול, עם שלושה בניינים.
יערה: שחר ואני לא באותה כיתה. הייתי רוצה שנהיה באותה כיתה, כי ככה תהיה לי בכיתה אחות שאני הכי מכירה אותה. גם בהפסקות אני לא כל כך משחקת עם שחר. בדרך כלל אני משחקת עם בת דודה שלי ועוד חברות.

מה מיוחד בביה"ס שלי?

שחר: שזה בית ספר מאוד גדול ויש הרבה דשא והרבה שיחים ואני אוהבת אותו. הכי אני אוהבת שיש מגלשה.
יערה: יש לנו ילדים שנרשמים לחוג מוזיקה בבית הספר. הם מביאים כלי נגינה וזו מקהלה כזאת בבית הספר.

המקצוע שאני הכי אוהבת:

יערה: "הכל חי" – יש לנו מורה לחיות שקוראים לה קרן, שמביאה לנו בכל יום חיה וצריך לנחש מהי. אחרי שמנחשים, אחד הילדים מסיר את השמיכה ואז מסבירים לנו איך מחזיקים אותה ומי שרוצה מחזיק ובסוף השיעור יש את כוכב השבוע.
שחר: שיעור ספורט, כי אני אוהבת לקפוץ בחבל ואני אוהבת לרוץ.

המורה האהובה עלי:

שחר: דנה, שמלמדת אומנות, כי היא נחמדה אלי.

מה הכי חשוב שיהיה במורים?

שחר: שהם ידעו ללמד טוב ושיהיה להם נעים עם התלמידים שהם מלמדים.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד?

יערה: שיהיה פחות זמן שיעורים ויותר הפסקות.
שחר: שתהיה הפסקה כזאת בכיתה עם כל מיני משחקים.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

את הרעיון של השיעור "הכל חי" שמביאים להם חיה, דרך מקסימה ללמד ולהעביר להם שיעור מעשי על בעלי חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה