יום רביעי, 6 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 

בית ספר הר גילון בצורית.

מה מיוחד בביה"ס שלי? שיש לנו מקום שבו כל הכיתה תמיד נפגשת וכל הזמן אנחנו משחקים שם. אנחנו יכולים גם לצאת מהכיתה מתי שאנחנו רוצים וללכת לאן שאנחנו רוצים, אם סיימנו את מה שצריך לעשות.

המקצוע שאני הכי אוהב: חשבון, כי זה כיף לפתור את התרגילים.

המורה האהובה עלי: אינה, אבל היא כבר פרשה מבית הספר, אז מיטל המחנכת – כי היא עושה לנו את שיעור אומנות וזה כיף שאנחנו לא צריכים לעשות כלום. היא שמה לנו מוזיקה ואנחנו מקשיבים.

מה הכי חשוב שיהיה במורים? אהבה, כי אם הם לא יאהבו, אז לתלמידים לא יהיה כיף ללמוד והם לא ירצו להיות איתם. אני שומע לפי המורים של אלה שהיא לא נהנית ואני שומע שהיא לא רוצה להיות בבית הספר.

אוהב ללמוד? כן, אבל בעיקר את שיעור חשבון. לגלות לך מה קרה? משהו שכל הכיתה חיכתה לו - הגענו לחוברת כפל ואני עשיתי את כל החוברת הזאת. זה היה כיף לעשות כפול.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? שמורים לא יצעקו, שיתנו לנו זמן משלנו, שנוכל לעשות את הדברים ושלא יוציאו אותנו מריכוז בזמן שאנחנו ממש קרובים לסיים ואז אומרים לנו לעבור לעמוד אחר.

*********************************************************************************

מה כדאי לקחת מהכתבה?

שחשוב שיהיה במורים אהבה, שיאהבו את התלמידים כדי שתלמידים יהיה כיף ללמוד איתם ולהגיע לבית הספר.
אי אפשר לזייף, התלמידים מרגישים מה המורים מרגישים אליהם, בכל גיל, בכל מצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה