יום רביעי, 6 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

בית ספר נבון.

מה מיוחד בביה"ס שלי? שזה בית ספר שיש בו מנהלת מקסימה, יפעת, שאף פעם לא צועקת. היא תמיד בנושא של חברות ואיך אפשר שיהיה לנו הכי טוב בבית הספר. יש לי גם הרבה חברים בכיתה ואני אוהבת את המורות בבית הספר. הן ממש נחמדות.

המקצוע שאני הכי אוהבת: מוזיקה.

המורה האהובה עלי: חגית, שמלמדת מוזיקה, כי היא ממש נחמדה ומלמדת מוזיקה טוב.

מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם ילמדו טוב.

אוהבת ללמוד? כן.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? הייתי רוצה שכשאני משלימה שיעורי בית ופתאום אין לי כוח להמשיך, שהחוברת תשלים את עצמה.

שיעורי בית: יש הרבה ואני שוכחת ואמא שואלת אותי כל יום ודי חופרת. אחר הצהרים אני בדרך כלל באימונים, אז אני משתדלת לסיים את השיעורים בכיתה. אם אני לא מספיקה, אני משלימה בשבת.

מועצת התלמידים: השנה היו בחירות למועצת התלמידים ואני נבחרתי. קיבלתי 23 קולות מתוך 34. הבטחתי בקמפיין שלי שיהיו בהפסקה מכונות שתייה וארטיקים וכריכים ואם מישהו שכח להביא אוכל, אז הוא שם רק שקל ומקבל אוכל או ארטיק.


*********************************************************************************

מה כדאי לקחת מהכתבה?

את התשובה מה מיוחד בבית הספר וגם את התשובה למה היא אוהבת את המורה - כי הם נחמדים.

זה הכל, לא צריך מעבר, ברגע שאנחנו נחמדים לתלמידים, נותנים להם כבוד, הם יחזירו לנו. (כמובן לא להיות נחמדים מדי כי בכל זאת צריך להעמיד גבולות)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה