יום רביעי, 6 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET

קישור לכתבה - http://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4798645,00.html

ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:


בית הספר שלי 

בית ספר נוה במדבר בחצרים. בית ספר ניסויי לערכי קהילה, טבע ואומנות.

מה מיוחד בביה"ס שלי? שיש בו פינת חי, שזה משהו שאין בהרבה בתי ספר בארץ ויש חוגים של חינוך סביבתי. אנחנו בית ספר שמתמחה באומנות, טבע וספורט. לכן, יש לנו נבחרות של בית הספר ויש לנו מטלות על אמנים. למשל, אם איזשהו אמן אוהב לצייר בפסים, אנחנו עושים כל מיני דוגמאות של פסים. ממש מעתיקים את האומן.

המקצוע שאני הכי אוהב: מדעים, כי אני מעביר את השיעור לפעמים. אני מביא כל מיני ספרי חיות וקטעי מידע, מכין מצגת ומלמד.

המורה האהובה עלי: מרים, שמלמדת חינוך סביבתי – כי היא מתחברת לטבע, אוכלת סירפדים.

מה הכי חשוב שיהיה במורים? אהבה לילדים.

אוהב ללמוד? כן. אין לי משהו נגד זה.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? אם המורות היו נותנות זמן מנוחה. אני הרבה כותב ואז מתעייפות לי הידיים, אז הייתי רוצה קצת לנוח עם הידיים ואז לעבוד וגם יותר לצאת החוצה. לא להישאר סגור בכיתה.

שיעורי בית: בחופשים יש הרבה, אבל ברגיל לא. אני מכין אותם לבד


********************************************************************************************************

מה כדאי לקחת מהכתבה?

בעיקר את התשובה של הילד לשאלה, מה הכי חשוב שיהיה במורים - אהבה לילדים

ואני אוסיף גם סבלנות וכבוד אליהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה