יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
בית ספר גפנים בבקעת הירדן. לומדים בו ילדים מהישובים בבקעת הירדן. אני מגיעה אליו בהסעה.
מה מיוחד בביה"ס שלי? הוא יפה ועושים בו דברים יפים והמורות טובות.
המקצוע שאני הכי אוהב: אומנות, כי יש שם דברים יפים. למשל, שאנחנו מכינים דברים יפים ואפילו שזה לוקח זמן, אנחנו קצת מתעכבים עם האוכל וזה יוצא יפה. וגם מחשבים, כי מצגות זה כיף ולפעמים אנחנו כותבים וזה כיף. וגם דרמה, כי אם אנחנו עושים כאלה הצגות, אז הבנים קצת מצחיקים.
המורה האהובה עלי: המחנכת שלי, אורלי, כי היא עוזרת לנו ונותנת לנו עצות שיקלו עלינו בלימודים.
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם יהיו נחמדים.
אוהבת ללמוד? כן.
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? שכולם יקשיבו בשיעור ביחד ורק כשמצביעים ונותנים רשות לדבר, אז מדברים. ועושים את העצות של אורלי, כי זה עוזר ללמוד. כמו למשל, לעשות תרגילים בסדרות, שזה יותר קל לפתור תרגילים.
שיעורי בית: אם זה קשה, אז עוזרים לי, אבל את רוב השיעורים אני עושה לבד.
שיעורי גרמנית: אבא מלמד אותי גרמנית, אבל אני עוד לא יודעת הרבה מילים.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

חשוב שהמורים יהיו נחמדים, הייתי גם לוקחת את הרעיון על שיעור מחשבים, לא צריך ללכת רחוק, מתחילים בללמד אותם את הבסיס באופיס, הרוב לא יודעים להשתמש בו גם בגיל התיכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה