יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
בית ספר תל נורדאו. אני אוהבת את בית הספר שלי. 
המקצוע שאני הכי אוהבת: דרמה. אנחנו לומדים על חמשת החושים.
המורה האהובה עלי: המחנכת שלי, דורית, כי היא המורה שהכי לא צועקת. בכל יום שישי היא מביאה את הילדה שלה לבית הספר. הילדה בת 14 והיא מראה לנו תמונות של האחים הקטנים שלה. היא נחמדה ונותנת לנו חיבוקים, משחקת איתנו. זה כיף שמישהי גדולה, כזאתי ילדה, לידנו. 
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם לא יצעקו. הרבה מורים צועקים והייתי רוצה שיהיו קצת יותר נחמדים. בכל זאת, אנחנו ילדים. אנחנו לא צעצוע. 
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? הייתי רוצה ללמוד יותר תוך כדי ציור. לא רק לעשות משימות בחשבון ובזה. דרך ציור ללמוד. למשל, אם נגיד לומדים על פרחים, אז אפשר לצייר פרחים מכל מיני סוגים. נגיד, צבעוני, רקפת, אירוס – ואז להגיד אותם לכל הכיתה וככה לומדים על פרחים. 
שיעורי בית: לפעמים אני מכינה בצהרון, כשהמורות של הצהרון עוזרות לי ולפעמים בבית. אני אוהבת להיות בצהרון, חוץ מזה שחייבים לנקות את הכיתה. אני אוהבת את החוגים. למשל, מבוכים ודרקונים, שבעיקר אני אוהבת שמי שעושה את זה הוא קרוב משפחה שלי. אני אוהבת גם חוג טניס שולחן, כי אני וחברות שלי עושות שיא עולם. בינתיים עשינו 46 ברצף. השיא בצהרון זה 57, אז נשאר לנו נראה לי לעשות איזה 12.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

רעיון מעניין לימוד תוך כדי ציור, יש בזה משהו. כך הילד לומד גם באופן ויזואלי ולא רק שינון החומר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה