יום חמישי, 7 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 

בית ספר מרחב בשדה צבי, שהוא בית ספר סביבתי, שכל מיני הורים הקימו.

מה מיוחד בביה"ס שלי? זה בית ספר סביבתי והוא ממש קטן. בכל שכבה יש רק כיתה אחת והוא רק עד כיתה ו'. אנחנו עושים הרבה דברים שקשורים לסביבה. למשל, בבית הספר יש כל מיני וועדות שאנחנו משתתפים בהן וביניהן יש וועדת מחזור. אני בוועדת מעורבות בקהילה ואני עומדת להיות ליצן בסורוקה.

המקצוע שאני הכי אוהבת: אומנות, כי אני אוהבת ליצור וככה אני חוזרת הביתה עם הרבה יצירות. אני אוהבת גם שיעורי מדעים ותיאטרון.

המורה האהובה עלי: מאיה, שמלמדת מדעים. היא ממש נחמדה. פעם אחת ביטלו לנו משהו וביקשנו שהיא תשים לנו סרט והיא הסכימה וגם הרשתה לנו להוריד נעליים ולשבת על השולחנות.

מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם יהיו נחמדים, כי אם הם נחמדים, יותר כיף בשיעורים שלהם ובגלל שכיף, אז גם יותר מצליחים ויותר מקשיבים.

אוהבת ללמוד? אמממ... לא כל כך, תלוי מה. חשבון ושפה זה ממש משעמם.

איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? אם היו עושים לנו בשיעורים משחקים יותר כיפיים. למשל, בחשבון, עושים לנו כל מיני משחקים, אבל זה משעמם, אבל באנגלית יש כל מיני פעילויות יותר כיפיות. למשל, שיחקנו תופסת צבעים באנגלית.

שיעורי בית: אין לנו הרבה ואני מכינה בדרך כלל לבד. 

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

כמובן את הרצון לכך שהמורים יהיו נחמדים, אבל גם את העובדה שבית הספר הוא קטן.
לדעתי האישית כשבית הספר הוא קטן ויש בו פחות כיתות זה עוזר לתת תשומת לב אישית יותר לכל תלמיד ותלמידה, לא רק מצד המחנכת או המורה אלא גם מצד ההנהלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה