יום שישי, 8 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

בית הספר למרחב. זה בית ספר פרטי-דתי, שלומדים בו תורה, אבל גם הרבה דברים אחרים.
מה מיוחד בביה"ס שלי? יש מקצועות שאין במקומות אחרים, כמו שיעור נביא, כמו חומש.
השיעור שאני הכי אוהב: ספורט, כי אתה יכול לעשות דברים שטובים לגוף ומתיחות ולשחק כדורגל במגרש.
המורה האהוב עלי: עמיחי, המחנך שלי, בגלל שהוא לא צועק.
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם ידעו לחנך את הילדים וללמד ושהם לא יקללו מישהו והתלמידים ישמעו ויִלמדו מזה.
אוהב ללמוד? כן, כי זה כיף.
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? אם יעשו בבית הספר מגרש משחקים ענק של סנוקר, מטקות, פינג פונג ומחשבים וטלוויזיה עם שלט שאפשר לשחק בה. זה יעזור לילדים ללמוד כי אז הם ירצו להשקיע בלימודים בגלל שהשקיעו בהם ועשו להם את כל המקום הזה. בכפר הנוער שלנו יש מקום כזה. אני חושב שזה עוזר לחניכים ללמוד יותר ולהתנהג יותר יפה כי השקיעו בהם.
שיעורי בית: יש מלא שיעורי בית ואם אבא ואמא לא פה, אז חניך מגיע ועוזר לי. אני מבקש מכל מי שנמצא באותו זמן במשפחתון וכל אחד יעזור לי

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

לעשות מרחבים בבית הספר בהם הילד יוכל להוציא אנרגיה על ידי משחקים ועוד.

בנוסף, להקפיד לא לצעוק על התלמידים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה