יום שישי, 8 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

------------------

בית הספר משאבים בישוב משאבי שדה. אני נוסעת לשם בהסעה. הנסיעה לוקחת 40 דקות והיא משעממת. אני יושבת ליד סימונה, חברה שלי ובדרך אנחנו מסתכלות על הנוף או משחקות ביחד כל מיני משחקים או מציירות. לפעמים אני מנסה לישון קצת או מביאה טאבלט. 
מה מיוחד בביה"ס שלי?זה בית ספר גדול, שיש בו כל מיני ילדים שאף אחד לא מכיר, מישובים ליד – למשל, רביבים, משאבי שדה, עזוז, כמהין, באר מילכה, ניצנה, אשלים. יש לי חברה מכמהין, אבל הכל רחוק, אז אחר הצהרים אני בעיקר עם החברים מהישוב שלי. 
המקצוע שאני הכי אוהבת: ספורט, כי אני אוהבת להתאמן ולרוץ.
המורה האהובה עלי: חיה, המחנכת שלי, כי היא ממש נחמדה והיא כל הזמן עושה צחוקים בלימודים. 
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם ידעו ללמד. נגיד, שהם ידעו איך ללמד חשבון, שפה וספורט. 
אוהבת ללמוד? לפעמים, אבל בכללי אני לא אוהבת ללמוד, כי קשה ללמוד בבית הספר בגלל כל הרעש ובגלל שאני לא ממש מרוכזת שם. אבל לפעמים זה כיף. 
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד? אם בכל יום יהיו מסיבות כמו שיש בחגים. אני די אוהבת את בית הספר, אבל לא ממש. 
שיעורי בית: אין הרבה, מדי פעם. אני מכינה בעצמי, אבל לפעמים כשממש קשה לי אז אמא שלי או אבא שלי עוזרים.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

חשוב שמורים יידעו ללמד, בעיקר את חומר הלימוד שהם אמורים ללמד במקצוע שלהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה