יום שבת, 16 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי 
בית ספר יסודי עילבון. אני הולך לבית הספר ברגל. בימי שישי אני לא לומד כי זה היום הקדוש לבדואים, וביום ראשון אני לא לומד כי זה היום הקדוש לנוצרים.
מה מיוחד בביה"ס? יש אצלנו גם תלמידים נוצרים וגם תלמידים בדואים. רוב הילדים נוצרים. אנחנו לומדים ביחד, אבל בשיעורי הדת מפרידים אותנו. בכיתה שלי יש רק שני ילדים בדואים. כל השאר נוצרים.
המקצוע שאני הכי אוהב: ספורט.
המורה שאני הכי אוהב: המחנכת שלי אסמהאן, כי מחנכת אצלנו היא כמו אמא, והיא שומרת עליי כל היום. וגם את המורה לספורט, פאדי, אני מאוד אוהב, כי הוא משחק איתנו כדורגל.

*********************************************************************


מה כדאי לקחת מהכתבה?

מורה שהיא כמו אמא, דואגת ואכפתית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה