יום שני, 11 ביולי 2016

בית הספר שלי - מתוך פרויקט 100 אנשים קטנים של אתר XNET


ציטוט מתוך הכתבה על בית הספר:

בית הספר שלי

בית ספר בגין. אני מאוד אוהב את בית הספר. זה בית ספר רגיל של העיר דימונה. יש לנו גם בית ספר של קהילת העבריים, בי"ס אחווה, אבל אני מעדיף להיות בבית הספר שלי, כי ככה אני מכיר חברים חדשים וגם לומד עברית יותר טוב. בבית הספר של הקהילה מדברים הרבה אנגלית. מנסים ללמד אותם עברית, אבל זה לא כל כך עובד. בביה"ס שלי לפעמים קשה לי כשאני ממש רוצה לדבר אנגלית כי אני רגיל לשפה הזאת יותר, אבל אף אחד לא מבין אותי.
מה מיוחד בביה"ס שלי? שהוא בית ספר מדעים ויש לנו הרבה פעילויות כיפיות. יש לי המון חברים בכיתה והמורות טובות. לפעמים אני מרגיש קצת שונה מאחרים, כי הם מבינים את החומר בעברית ואני קצת פחות. 
המקצוע שאני הכי אוהב: חשבון, כי אני לומד המון דברים כיפיים ומעניינים וקלים מאוד.
המורה האהובה עלי: נטלי, המחנכת שלי, שמלמדת אותנו חשבון, עברית ותורה. אני אוהב אותה כי היא מלמדת אותנו הרבה. בכל יום היא מלמדת אותנו דברים חדשים והיא דואגת לנו. 
מה הכי חשוב שיהיה במורים? שהם יהיו טובים בלעבוד עם ילדים. 
אוהב ללמוד? מאוד. 
איך יהיה לי יותר כיף ללמוד?הייתי רוצה שתהיה בבית הספר יותר טכנולוגיה. למשל, שילמדו אותנו על חשמל - איך חשמל יוצא, איך מכינים חשמל.
שיעורי בית: יש הרבה שיעורי בית. אני מכין לבד. לפעמים ההורים עוזרים לי אם אני צריך.

*********************************************************************

מה כדאי לקחת מהכתבה?


מורים צריכים להיות טובים בלעבוד עם ילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה